הבלוג של ענבר, טיפים לעיצוב מרפסות

בוקר מוקדם למרפסת מדהימה

מרפסות יפות עיצוב מרפסות זמן גיזום פרחים אופטימלי לצמחיה

אם תעשו את כל הדברים האלה לפני 7:00 בבוקר, תהיה לכם את המרפסת המדהימה ביותר!

עשו כמה מטלות מאלה במרפסת שלכם בשעות הבוקר המוקדמות, ותראו תוצאות מדהימות בתוך זמן קצר!

השקייה

צמחים גדלים טוב יותר אם משקים אותם בשעות הבוקר המוקדמות. בזמן זה השמש מתחילה לעלות והיום עדיין קריר, המים נספגים באדמה טוב יותר ללא התאיידות.
צמחים המושקים בתחילת הבוקר מחזיקים מעמד טוב יותר בשמש הצהריים, אבל אם הם מושקים בשמש הצהריים כשחם, רוב המים הולכים לאיבוד באמצעות אידוי וזה יכול גם לחרוך את העלים. יתרון נוסף של השקיית בוקר מוקדמת היא שהעלים מספיקים להתייבש הלילה, מה שאומר פחות מחלות וחרקים לצמחיה.

חומרי הדברה או דשנים

לעולם אל תוסיפו דשן או חומרי הדברה במהלך החום של היום, כלומר בשעות הבוקר המאוחרות או אחר הצהריים. הזמן הטוב ביותר להשתמש בחומרי הדברה או דשן הוא בשעות הבוקר המוקדמות עד 7 בבוקר או בחשיכה. זמן זה הוא מושלם כי השמש לא נוכחת כמעט במהלך פרקי זמן אלו. זו אותה תופעה כמו לעיל. הצמחים סופגים את הדשן או ההדברה בצורה האופטימלית ביותר בשעות הבוקר המוקדמות.

עישוב

בשעות הבוקר, כאשר האדמה נשארת לחה וקרירה, לנכש את העשבים במרפסת שלכם היא מטלה קלה ביותר. תוכלו למשוך החוצה מהאדמה צמחים לא רצויים במהירות. כמו כן, זמן הבוקר יכול להיות מאוד מרגיע, ובמהלך סיבוב נחמד במרפסת שלכם, אתם יכולים לעשב את העשבים הפולשים לאדנית שלכם ברוגע וללא כל קושי.

גיזום פרחים

אוהבים לחתוך פרחים טריים וצבעוניים לאגרטל שלכם? השעות המוקדמות של הבוקר הן למעשה הזמן הטוב ביותר עבורכם בשביל זה.
בשלב זה, הגבעולים מלאים במים, והם עוד לא הספיקו להתייבש על ידי השמש. בנוסף, אם אתם חותכים את הפרחים בבוקר, יהיו להם חיי אגרטל ארוכים יותר.

האכלת ציפורים

האכלת ציפורים היא אחת החוויות הכי שמחות שאתם יכולים ליהנות מהם במרפסת שלכם.
ציפורים הן משכימות הקום הראשונות והן אוהבות לאכול מוקדם. הן מגיעות למקום הראשון שבו הן תמיד מוצאות אוכל.
אם אתם ממלאים את מיכלי האכלת הציפורים שלכם בשעות הבוקר המוקדמות, זנ יעודד ציפורים להגיע למרפסת שלכם לאורך כל היום.

שתילה והשתלה

הזמן הטוב ביותר לשתילה או להשתלה הוא ביום קריר או מעונן, מוקדם בבוקר או בערב. זה נותן לצמחיה שלכם זמן זמן התאקלמות מיטבי עבורה.

קחו ייחורים לרבייה

הזמן הטוב ביותר לגזום גזרי צמחים עבור ייחורים הוא מוקדם בבוקר. ההורמונים השורשים הטבעיים של הצמחים נמצאים על קצות הצמחים בבוקר, בגובה הכי גבוה שלהם, כך שיש סיכוי טוב יותר של רביה על ידי חיתוך ייחורים בשעות הבוקר המוקדמות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *