הבלוג של ענבר, טיפים לעיצוב מרפסות, עשה זאת בעצמך

איך לבחור דשא סינטטי

דשא סינטטי למרפסת

אם אתם שוקלים לשים דשא סינטטי במרפסת שלכם, כדאי שתשימו לב לדברים הבאים, כדי לדעת איך לבחור דשא סינטטי:

  1. גובה הדשא – לרוב, במשתלות יציעו לכם דשא בגובה 42 מ”מ. זו אמנם יופי של בחירה, כי ככל שהדשא גבוה יותר, זה יוצר תחושה שהוא אמיתי יותר, אך האם עבור מרפסת זה באמת מה שאתם צריכים? במרפסת מצטבר הרבה אבק וחשוב שיהיה לכם קל לנקות את הדשא, כדי שישמר כחדש גם לאחר שנים. דשא גבוה יותר, קשה יותר לנקות.
  2. גודל הדשא – גליל שטיח דשא מגיע בדר”כ בשתי מידות רוחב: 2 מטר ו 4 מטר. כדי שהמרפסת תראה טוב, עדיף שהדשא יגיע בחתיכה אחת. כלומר, אם יש לכם מרפסת שהרוחב שלה הוא 2.80, רצוי עדיין לקנות רוחב 4 מטר, כדי שלא יראו חיתוכים במרכז הדשא.
  3. צפיפות הדשא – ככל שצפיפות הדשא הסינטטי גבוהה יותר, כך הדשא יהיה נעים יותר למגע ותוכלו להתהלך עליו יחפים.
  4. סבלות – רוב המשתלות מהן תקנו דשא סינטטי, לא יספקו שירות הובלת הדשא עד המרפסת אלא רק עד הבנין בו אתם מתגוררים.
    חשוב מאד או לבקש משלוח עד המרפסת בתוספת תשלום או לבקש עזרה מחבר קרוב ועגלה, כדי שתוכלו להוביל את הדשא מהרחוב ועד למרפסת.
  5. ניקיון – דשא סינטטי מתנקה בעזרת שואב אבק. אם אתם רואים שהוא כבר מלבין והשואב לא עוזר, אפשר פשוט לשטוף אותו עם צינור מים. עודפי המים יוצאים מחורי הניקוז הקטנים הקיימים בדשא. יש רק לדאוג שניקוז המרפסת שלכם נקי ופנוי, כדי שלא תיווצר שלולית גדולה.

צריכים עזרה? תוכלו להתקשר אלי ולתאם פגישת יעוץ במרפסת שלכם או יום מהפך לעיצוב מרפסת בו אתם יושבים רגל על רגל ואני יוצרת בשבילכם מרפסת מדהימה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *